BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, December 26, 2008

this is not the first time...

hahaha yup ni bkn first time aku tulis blog kt blog spot ni..dulu aku ade blog aku sndiri actually blog yg same it just skrg ni aku come out with the new one yg fresh..haha..yg dulu tu penuh dgn kontroversi and hanya sorang je tau yg sblm ni aku ade blogspot..hhahaha..tp skrg ni aku nk publish blog aku sndiri...let me share with all of u my thinking my own opinion and ape2 aje lah..hahaha..dulu aku x nk share blog aku dgn org lain coz byk citer dlm blog aku relate dgn someone...someone special..but itu dulu skrg dah xde..XDE???but why???don't ask me coz aku sndiri xde jwpn die..aku sndiri x tau kenape..maybe die hilang..biar je la..hehe

i want to start with something new...hhahaha

ok see u in the next chapter of my life..hahaha

0 comments: