BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, August 21, 2009

salam ramadhan=)

salam hye everyone....first of all nk wish salam ramadhan kepada seluruh umat Islam di dunia ini...Ramadhan menjelma lagi..alhamdulillah aku masih dapat merasai nikmat ramdhan pada tahun ini...insyaallah...


tadi baru balik dari masjid jamek...wah2 shopping ke akak???haha at first ingt nk cari baju raye memandangkn family aku dh decide nk pkai colour ape tahun ni..huhu cr pnye cr xde yg aku berkenan...maybe perasaan x sdap ati tu ade yelah laptop aku kn rosak x tau berape plak yg nk kene repair...huhhu...so kene la budget...bile fikir2 blk...x pe la shopping dgn mak je nnti..haha..klu nasib baik mak bleh sponsor..heehe..

even x shopping raye aku shopping benda lain..aku shopping seluar jeans and t-shirt...heaven giler...hehe..

tahun ni first time aku puase kt rumah sewa..hehe..ape perasaannye??rase excited!!!!!!sahur mlm ni hnye aku dgn afzan je yg lain blk kg..huhu..so tgh fikir sahur nnti nk mkn ape...hehe..esok insyallah kami berbuka berdua je..so ape lagi bazar kn sebelah umah je..pegi bazar dan beli..kn senang..hehe

ok la..stop kat sini nnti smbng lg..daaaaaaaaaaa

0 comments: