BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, April 7, 2010

~apa ada dgn hari ini~

apa ada dengan hari ini???


dengan bangga aku ingin memberitahu hari ini merupakan hari terakhir utk aku pegi class...what i'm feel???feel good???or bad???i choose both!!!!!!!!!!

tp rasa sedih tu lebih dari rasa happy...sedih sbb lpas ni maybe susah dah nak jmpa kwn2 yg lain...sedih sbb lpas ni dah x leh rasa mcm mane undergraduate pnye life...seriously aku mmg rasa hidup sbg undergraduate ni mmg best....ada mcm2 warna...seronok + sedih =????? haha mcm2 ada...

hari ni still akn bawa kamera and plan nk snap byk gmba dgn kwn2 yg lain and plus nk amik gmbar dgn my juniors...so plan nk pi klas awal ari ni...haha and hari ni xde mood nak wat soalan tutorial huhu ape lagi proses mintak jawapan dr org seblah adalah misi penting hari ini..and aku dah tau siapa mangsa aku..jeng2..haha

p/s:sedang mencari ilham utk menulis entry ttg warna warni kehidupan aku sbg pelajar UM selama 4 tahun..tp entry tu still under maintenance so maybe after dis br leh tulis dgn lengkap kot...see yeaahhh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!




0 comments: