BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, April 3, 2010

~kehilangan~

Salam...


Sbnarnya siang tadi aku ke Klang utk menghadiri majlis perkahwinan adik kwn aku..kenduri sbnarnya sblah mlm..tp aku & kwn2 yg lain decide nk ziarah umah yan lg pun aku pun x pnah dtg umah yan..so kami sume tolak ke klang dlm kul 3pm..ble smpai umah yan kami dijamu mkn and lpas tu kami lepak2 dpn tv..tbe2 aku dpt msg dr kwn aku dgn menyatakan "adik mina harun meninggal dunia...xcdnt"...

Ya Allah..aku rasa sangat2 tersentap...aku kenal mereka berdua ni..apa ptt aku buat skrg??aku call si pengirim sms aku tnya citer sbnar tp pengirim sms pun blum dpt gambaran yg jelas ttg perkara ni..Ya Allah dlm hati aku x dpt bayangkn keadaan mina..then aku call Ameer and die ckp die pun dpt sms yg same...lpas tu aku dpt call..mina call aku..wktu ni aku sgt2 terkejut coz aku sgt x sangka mina akn call aku...die menangis ble dngar die nangis aku turut nangis..die ckp die x kuat utk face bnda ni..Ya Allah mina sabr byk2 mina kene kuat utk keluarga mina..klu mina lemah dieorg juga lemah..aku hanya mampu mntk mina bersabar"

Ya Allah sesungguhnya ini adalah dugaan yg berat bg mereka..aku pernah merasai bagaimana pedihnya rasa kehilangan org yg plg rapat dgn aku dan yg plg aku syg arwah mak aku..Ya Allah sesungguhnya ini adalah takdir yg telah Engkau ttp kn...aku berdoa padaMu Engkau tabahkanlah hati keluarga sahabatku Nor Aminah bt Amin dalam menghadapi dugaan dariMu ini Ya Allah...amin

Al-Fatihah buat adik Harun semoga roh mu tenang di sana...amin

0 comments: