BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, April 29, 2010

~MEREKA~



Salam entry kali ni special dediacation kat mereka yg ade dlm gamba kt atas tu termasuk kpd tukang amik gmba ni ahhhaaakkksss...

Mereka ini adalah my lovely housemate...ok mari aku knalkn dr sblah kiri yg duduk itu adlah hidayatul nur, nor syazianti, nor ainna ,nurul afzan dan yg berdiri kt blakang tu sblah kiri noor syuhadah & saya yg cun (perasan!!!!!!) and our adopted housemate yg gmbrnye xde coz die tukang amik gmba cik Serifatyah haha...gmbr ni diamik kt The Curve Damansara (Ayam Penyet) afzan yg blanja coz die br dpt bonus...we love u so much dear!!!!!!syg die bkn sbb die blanja kiteorg tp kiteorg sume syg kt die...kiteorg syg ko tau!!!!!!!!!haha

Sbnarnya aku nk ckp thx kt korang coz sudi amik aku jd housemate korang...ingt lg mcm mane pening kpala aku tahun lpas ble aku still x dpt umah sewa wktu tu lg seminggu sem nk buka...and nasib baik korang pilih aku...and nasib korang mmg baik coz dpt aku jd housemate korang...pengalaman pertama aku duduk kt umah sewa...errrmmm pe yg aku bleh ckp aku suka duduk dgn korang!!!!!!!!byk bnda yg kite wat sama2...pegi shopping, tengok wayang, pegi mkn2, picnic,holiday,gossiping & bnyak lagi hahaha..kene sound dgn mak cik sblah umah coz umah kite bising tp maybe lpas ni mak cik tu dah jarang dgar suara kite coz masing2 dah bz dgn keje...and die plak rindu nk dngar suara kita haha...byk bnda yg kite share sama2 bkn je yg happy2 tp yg sedih2 gak...senang ckp susah senang sama2...

Lpas ni yan akn tinggalkn kami...saya pasti akn rindu kn kamu!!!!!!!x de org lg yg nk usik saya....saya sedih!!!!!!!!hope hbgn ni akn kekal smpai ble2...SAYA SAYANG KAMU SEMUA!!!!!!!!!!!!



0 comments: